-
DNArt Studio Plakatu
Tytuł ekspozycji nawiązuje do kodu genetycznego DNA, ponieważ prezentowane prace są zbiorem unikalnych informacji o twórcach – studentach Pracowni Multimediów, Wydziału Sztuki Nowych Mediów Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie: Karolu Fira, Mateuszu Golcu, Mateuszu Kępczyńskim, Norbercie Lisaku i Adrianie Plonie. Podczas realizacji projektu, młodzi twórcy poszukiwali indywidualnej ekspresji oraz tworzyli komunikaty słowne i wizualne, które miały określić ich osobowość. Efektem tych twórczych działań stała się multimedialna wizytówka, czyli zbiór danych o autorze pokazany w formie dopełniających się wirtualnych obrazów w rozszerzonej rzeczywistości.
Kurator projektu: dr Anna Klimczak
zespół Pracowni Multimediów:
Anna Klimczak
Olga Wroniewicz
Tomasz Miśkiewicz
Damian ZiółkowskiJAK TO DZIAŁA?
Gdy klikniesz w wybrany obraz, otworzy się on w trybie pełnego ekranu.
Następnie otwórz aplikację Patchlab AR na telefonie/tablecie i skieruj kamerę na obraz – aktywowaną pracę zobaczysz na ekranie telefonu.Projekt prezentowany będzie we współpracy z Polsko-Japońskią Akademią Technik Komputerowych w Warszawie.
-
Plakat nawiązujący do charakteru autora, zainspirowany minimalizmem oraz oldschoolem.
Plakat wraz z dopowiedzeniem przedstawiają przytłaczające poczucie odizolowania spowodowanego oderwaniem od rzeczywistości. Izolując się od otoczenia przestajemy mieć wrażenie, iż stanowimy jego aktywną część – wchodzimy w stan swoistego niebytu.
Plakat reprezentujący moją osobę opisuje działania jakich staram się dokonywać podczas eksperymentowania z grafiką komputerową. Korzystając z różnych technik, staram się wprowadzić dodatkowe możliwości, dążąc do możliwej interakcji widza z pracą, którą ogląda. Sylwetka widoczna na plakacie to moja postać zeskanowana trójwymiarowo.
Plakat ma na celu przedstawienie cech charakterystycznych dla tworzonych przeze mnie projektów. Charakteryzują się one połączeniem minimalizmu oraz abstrakcji.
Realizacja jest rodzajem artystycznego kodu i informacji o mnie. Stworzony plakatu ma być wizytówką gdzie aspekt wizualny wraz z dopełnieniem multimedialnym mają zakomunikować oglądającemu core mojej osobowości. Przy projektowaniu zadałem sobie pytanie: co najlepiej obrazuje mnie oraz jak podejść do tego w sposób niekonwencjonalny? Użyłem do tego feed mojego prywatnego Facebook’a. Chciałem nawiązać tym do dość płytkiego obecnie podejścia do poznawania ludzi i tworzenia sobie o nich zdania na podstawie naszych profili w mediach społecznościowych. Po uruchomieniu doświadczenia można z bliska przejrzeć tablicę mojego profilu wraz z udostępnionymi na niej ostatnimi postami.
Ten serwis używa plików cookies, czyli tak zwanych ciasteczek. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.OK